Directorul publicației Daily Mail dă de pământ cu Facebook și Google!

După ce mai mulți ingineri de la Google, dar și sociologi renumiți, au devoalat modul în care Facebook și Google folosesc algoritmii pentru a manipula oamenii în timpul campaniilor electorale, apar și diferiți oameni de presă care acuză cenzura discreționară a Big Tech.

Directorul executiv al Daily Mail, Peter Wright, a atacat Big Tech și Facebook pentru schimbarea algoritmilor de distribuire a știrilor, fără a oferi industriei nicio informație despre ceea ce fac în secret. Wright, directorul DMG Media, care este compania-mamă a publicației The Daily Mail, a depus mărturie în fața Comitetului Comunicațiilor și Comunicării Digitale a Casei Lorzilor. El a acuzat companii precum Google și Facebook de „comportament de monopol”, deoarece încearcă să profite de „toată puterea” în domeniul știrilor și publicității online.

Wright susține că traficul zilnic al Daily Mail, în urma căutărilor de pe Google, a fost diminuat cu 50% în doar un an după ce Facebook a schimbat algoritmul care promovează conținutul știrilor în 2019.

„Google și Facebook, după părerea noastră, sunt companii care au monopol pe piață și se comportă discreționar și totalitar”, a declarat Wright, menționând că aceste acțiuni au un impact semnificativ asupra jurnalismului și libertății de informare a oamenilor. „Google și Facebook distribuie conținutul nostru prin algoritmi. Acei algoritmi sunt ceea ce este cunoscut în lumea digitală drept „cutia neagră” – algoritmii fiind secreți, habar nu aveți cum funcționează. Dar putem vedea și compara rezultatele ”, a spus Wright.

Wright a spus, de asemenea, că poziția pro-Brexit a publicației Daily Mail a dus la cenzurarea pe Google a întregului conținut timp de un an.

Donați pentru a susține jurnalismul independent! https://www.paypal.me/IoefinaPascal?locale.x=en_US [wpedon id=534] IBAN: RO74INGB0000999908232066

“Acesta este un comportament totalitar, de monopol. Nu puteți face acest lucru dacă vă aflați într-o relație de afaceri cu cineva, unde există o aparentă egalitate de putere. ”Wright a menționat că Google și Facebook nu sunt reglementate și, prin urmare, cenzurează și promovează discreționar informațiile. „În ceea ce privește relațiile comerciale dintre editorii de știri și platforme, este o relație de afaceri între doi parteneri, dar în care doar un partener are toată puterea”, a declarat Wright.

Citiți aici despre modul în care Facebook și Google folosesc algoritmii pentru a manipula oamenii, dar și despre “Comisia Soros de monitorizare a Facebook” : https://iosefinapascal.wordpress.com/2019/09/02/vinalegerile/?preview=true&frame-nonce=e9f2fad01b

https://iosefinapascal.wordpress.com/2020/06/08/comisia-soros-care-va-monitoriza-si-cenzura-postarile-de-pe-facebook/?preview=true&frame-nonce=e9f2fad01b